Prepričan sem, da ste opazili, da smo v pomladni sezoni začeli izdajati tudi tudi serijo z velikansko (get it? ;)) začetno priljubljenostjo.

Zgodba? Easy, ljudje proti velikanom. Without further ado:

EPIZODE

6 komentarji:

Anonimni pravi ...

Zdravo :)
Mojo sestrco sem ji predstavil animeje in prvi animej ki sem ji pokazal je biu ta, Shingeki no Kyojin !
Takoj se je zaljubila v animej in zal nezna se tekoce brati anglesko in razumeti zdravn zato sm biu zelo vesel ko sem dobil tole (takrat komaj 4 ep ble prevedene :))

Zanima me koliko casa oz kdaj lahko pricakujem novo prevedeno ep ?
Vem smo neucakani :P
Par ep ste takoj prevedli za nekatire pa kar dosti casa (razumem ni casa, irl zadeve etc) me samo zanima kdaj lahko pricakujem novo ep in ostale seveda :)

Unknown pravi ...

Lahko vprašam zakaj od 6 epizode naprej ni več slovenskih podnapisov? In če bodo mogoče nastali v bližnji prihodnosti.

Lp, Aleš

Anonimni pravi ...

Živijo! Najprej bi rada pohvalila celotno ekipo in vsakega prevajalca/ko posebej, ker ustvarjate in vztrajate pri projektih. No, nikoli nisem nameravala gledati tega animeja, vendar sem se nazadnje vseeno odločila za.

Trenutno sem obtičala pri 2 epizodi, saj 3. ne morem in ne morem downloadat. Vse ostale sem uspešno downloadala, 3. del pa ne gre (piše connecting to peers). Ker nisem najbolj domača pri torrentih, bi mi lahko kdo svetoval kako pa kaj? :)

Upam, da si bom lahko v prihodnosti ogledala vseh 25 epizod, seveda z slovenskimi podnapisi. Me anime bolj pritegne, kot angleška verzija. ;)

Lep pozdrav, Anja

Anonimni pravi ...

živjo ekipa!! zelo bi bil vesel če bi mi kdo lahko poseedal torrent. samurai champloo tnx
ASIAFAN

Anonimni pravi ...

Zivjo.. Sem fan prevajalec in sem prevedel vse epizode.. Ce te se zanima jih imas objavljene na podnapisi.net.. Planiram prevesti se druge animeje.. Npr. Chainsaw Man

Anonimni pravi ...

Zivjo.. Sem fan prevajalec in sem prevedel vse epizode.. Ce te se zanima jih imas objavljene na podnapisi.net.. Planiram prevesti se druge animeje.. Npr. Chainsaw Man

Objavite komentar

Naše poslanstvo

Smo veliki ljubitelji japonske animacije (animejev) in prevajamo tiste, ki so nam res všeč. Obenem želimo svoje navdušenje razširiti tudi med druge ljudi, ki animejev morda še ne poznajo! Pridružite se nam na FaceBooku!

Iščemo....

-Prevajalce (ang-slo) (jap-slo)
-Lektorje
-Encoderje
-Preverjevalce kvalitete
-Nalagalce Z UBER HUDIM INTERNETOM!
>Pošlji e-Mail na Si.Subs@gmail.com